søndag 25. oktober 2009

d&b - Mandagsmøter

Det har ikke vært noen arrangerte møter fra min side denne høsten så langt - heller ikke fra andre så vidt jeg vet. Grunnen til det for min del, er at ukene og spesielt mandagskveldene har vært rimelig hektiske på hjemmebane i forhold til aktiviteter på kveldstid. Siden ingen har etterlyst våre samlinger, regner jeg med at andre også har et first life de ivaretar.

Jeg foreslår at mandagsmøtene utgår, og at de som eventuelt ønsker tar kontakt på enten på mitt ISTE-shift (hvor jeg fremdeles tar en dugnadsøkt som guide) tirsdagskvelder fra 21:00 - 22:00, eller på mail/twitter om de har ønsker eller trenger hjelp til noe. Hvem som helst kan selvfølgelig fritt arrangere møter når de måtte ønske. I tillegg har ISTE annenhver søndag - fra 18:00 - 19:00 et arrangement hvor de tar folk med på utflukter til forskjellige steder som er/kan relateres til undervisning.

Ta gjerne kontakt (via mail: diginalet@gmail.com eller twitter: jeanberg) om du ønsker hjelp til å delta på søndagsturene til ISTE. Turene er en sosial happening, hvor du får kontakt med lærere fra andre deler av verden, og lærer deg mye i forhold til å orientere seg i virtuelle verdener. Disse anbefales på det varmeste! Neste utflukt er 01.11.09, og du kan alltid sjekke ISTE's kalender for de forskjellige arrangementer inworld:

http://slurl.com/secondlife/ISTE%20Island/109/61/30

eller legge deg inn på andre SLed-lister etc:

https://lists.secondlife.com/cgi-bin/mailman/listinfo/educators

Kita c",)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei. er det mulig å få en gratis avatar. Eller må man betale? .. kunne du sendt meg en mail? grynee@hotmail.com